Saturday, December 19, 2009

သူ႕သေဘာထား

အခုဟာက လူထုကေန ေ႐ြးခ်ယ္သမွ် ကိုယ္စားလွယ္အားလံုး တနည္းအားျဖင့္ တိုင္းရင္းသားေတြ၊ လူထုေတြ သန္း (၅၀) စလံုးက ျပင္ခ်င္ပါတယ္ဆိုရင္ေတာင္မွ စစ္ ေခါင္းေဆာင္က သေဘာတူမွ ျပင္လို႔ရမယ္ ဆိုတဲ့ အေျခအေနကို က်ေနာ္တို႔က ဒါကိုမွ သတိမျပဳဘူး ဂ႐ုမစိုက္ဘူးဆိုရင္၊ ေနာင္အ ခါလာ ေနာင္အခါေစ်းဆိုရင္ တဘက္က တပ္မေတာ္ရဲ႕အေျခခံမူေတြထဲမွာ ဖြဲ႔စည္းပံု အေျခခံဥပေဒကို အသက္နဲ႔လဲၿပီး ကာကြယ္ ေစာင့္ေရွာက္မယ္လို႔ သူက ေျပာထားတယ္။ အဲဒီေတာ့ ေနာင္တခ်ိန္ ျပင္ခ်င္ရင္ က်ေနာ္ တို႔ ေနာင္လာေနာက္သားေတြကလည္း အသက္နဲ႔လဲၿပီးေတာ့ ျပင္ၾကဆိုၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တို႔ ကေလးေတြကို ဒီလိုမ်ဳိး ေသေၾက ဒဏ္ရာရမယ့္၊ လမ္းေပၚမွာ ေသေၾကရမယ့္ အေျခအေနမ်ဳိးကို က်ေနာ္တို႔ ခြင့္မျပဳႏိုင္ပါ ဘူး။ ေနာင္အခါလာ ေနာင္အခါေစ်း လုပ္လို႔ မရတဲ့ အခ်ိန္ဆိုတာကို က်ေနာ္ သတိေပး ခ်င္တာပါ။

ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ ကိုကိုၾကီး

No comments: